نرم افزار مدیریت آرایشگاه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تیم برنامه نویسی شرکت همکاران داده پرداز بعد از برنامه نویسی نرم افزار حسابداری آرایشگاه و نسخه اصلی آن همواره در حال ارتقاء نرم افزار خود بوده. در طول سالیان با توجه به نیاز کاربران امکانات و قابلیت های جدید به سورس اصلی نرم افزار حسابداری اضافه شده و کماکان نیز در حال رشد و توسعه میباشد.

با توجه به شناخت و تحلیل های صورت گرفته درطول این سال ها و رشد روز افزون این کسب و کار در حوزه بیوتی  و وارد شدن مدیریت این حوزه به دنیای دیجیتال نیازهای مدیران محترم سالن های زیبایی نیز همواره رو به افزایش است.جهت مدیریت کاملا علمی و تخصصی در سالن زیبایی حداقل نرم افزارهای مورد نیاز این کسب و کار عبارت میباشند از : نرم افزار صندوق فروش – نرم افزار حسابداری -نرم افزار مدیریت پرسنل -نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM – نرم افزار باشگاه مشتریان – نرم افزار انبار و فروشگاه -نرم افزار کنترل تردد (پرسنل) - داشبورد مدیریت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر ..

اما نگران نباشید نرم افزار مدیریت آرایشگاه شرکت همکاران داده پرداز تمام امکانات مورد نیاز شما جهت مدیریت بهتر کسب و کار شما را در یک مجموعه بصورت کاملا ساده و کاربردی فراهم کرده تا شما را از نصب نرم افزارهای مختلف و مشکلات داشتن چند سیستم با پرداخت های مختلف و نیازهای سخت افزاری متعدد بی نیاز کند .

حسابداری آرایشگاه – پیشرفته

در نسخه اصلی و نهایی ماژول حسابداری بسیار پیشرفته ای را قرار داده ایم . در این نسخه امکان تعریف حساب های چند سطحی ، مرکز هزینه ، هزینه تمام شده ، سود و زیان و … وجود دارد . امکان بسیار مهم و کاربردی این نرم افزار ایجاد اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک میباشد به طوری که حسابدار سالن میتواند کلیه اسناد یک ماه سالن شامل درآمدها ،هزینه ها و ..  تنها در عرض چند دقیقه ثبت نماید. این امکان باعث پایین آمدن حجم کار حسابداری به میزان بسیار بالایی میشود.

مدیریت مشتریان – CRM  تخصصی آرایشگاه

بطور کلی میتوان گفت CRM  یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است. که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود. در حوزه بیوتی و صرفا کسب و کار شما عزیزان میتوان آنرا معادل مدیریت مشتریان قلمداد نمود. مجموعه ای کامل از فرآیندها و تکنولوژی هایی که سالن های زیبایی و آرایشگاه ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و استفاده از آن برای حفظ و افزایش مشتریان میتوانند بکار بگیرند.

انبار و فروشگاه – تخصصی آرایشگاه و کلینیک زیبایی

بعضی از سالن های زیبایی در بسیاری موارد بصورت محدود یا بصورت یک فروشگاه مجزا ،علاوه بر ارئه خدمات آرایشی اقدام به ارائه و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی میکنند . در ماژول انبار و فروشگاه تمام اقلام ورودی به سالن ثبت شده و به ۳ صورت مصرفی سالن ، تحویلی به پرسنل و فروش مستقیم به مشتری در سیستم ثبت میشوند . نهایتا شما میتوانید سود خالص از فروشگاه ،هزینه های انجام شده جهت تهیه مواد اولیه و گزارشات بسیار جامع و کاملی را از نرم افزار استخراج کنید.

مدیریت آموزشگاه زیبایی

در نسخه حرفه ای ماژول مدیریت آموزشگاه مخصوص سالن های زیبایی تعبیه شده است . در این ماژول شما میتوانید کلیه دوره های آموزشی را تعریف کرده و مدرس هر دوره را مشخص نمایید . امکان ثبت نام کار آموزان ، پرداخت مرحله ای شهریه ،تعریف ظرفیت کلاس ، مشاهده کارآموزان دارای بدهی ،پیامک اطلاع رسانی به کارآموزان و ده ها امکان دیگر تعریف شده که بر اساس آن میتوانید آموزشگاه و کارآموزان خود را بسیار ساده و حرفه ای مدیریت نمایید.

تنها با دو کلیک مشتری می تواند نوبت خود را در سالن زیبایی شما رزرو کند.
چرا باید سالن شما به نوبت دهی آنلاین مجهز باشد؟

کاملا واضح است که گردش مالی یک سالن زیبایی همچون هر کسب و کار دیگری وابسته به مشتریان سالن زیبایی می باشد. در تحقیقات بسیار زیادی از جمله تحقیق انجام شده در هاروارد ارتباط مستقیمی بین نحوه نوبت دهی در سالن زیبایی و میزان درآمد خالص سالن زیبایی اثبات شده است به این صورت که هرچه سیستم نوبت دهی سالن زیبایی سریع تر، کم خطاتر و در دسترس تر باشد شانس سالن شما برای جذب مشتری های پولساز تر بیشتر می باشد، پر واضح است که مشتریانی که بیشترین سود را به سالن زیبایی شما می دهند مشتری هایی هستند که در سطوح شغلی بالا بوده و برای این مشتریان وقت ارزش بسیار بی نظیری دارد، واضح است مشتری که ارزش وقت را می داند بین یک سالن که از شیوه نوبت دهی تلفنی استفاده می کند که زمانبر است، مشتری باید پشت خط بماند، پر خطاست، ممکن است پرسنل با فراموش کاری نوبت مشتری را ثبت نکند و همچنین با نواقص بی شمار دیگری همراه است و یک سالن که از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده می کند که در آن در هر زمانی از روز می تواند نوبت خود را تنها با چند کلیک ساده چک کند، هر گاه خواست بدون هیچ درگیری با پرسنل سالن نوبت خود را تغییر دهد و نوبت های خود را چک کند، سالن دوم را انتخاب می کند

واضح است که در بازار رقابتی امروز در سالن های زیبایی نوبت دهی آنلاین یک آپشن برای سالن ها محسوب نمی شود و یک ضرورت جهت حفظ مشتریان شما محسوب می شود برای همین اگر می خواهید سالن شما در ردیف سالن های برند قرار گیرد حتما از اپلیکیشن های نوبت دهی آنلاین استفاده کنید.

به جرات می توان گفت اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین ما با توجه به سابقه ۱۲ ساله شرکت در صنعت زیبایی کشور بهترین انتخاب برای سالن شما می باشد زیرا به واسطه اینکه مشتری شما به راحتی تنها می تواند با ۲ کلیک نوبت خود را ثبت کند راحتی بی نظیری را در حین نوبت دهی در سالن شما تجربه خواهد کرد.
همچنین این اپلیکشن تنها اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین در کشور است که برای اولین بار در حین نوبت گیری مشتری شما به صورت آنلاین این نوبت را در نرم افزار مدیریت سالن زیبایی شما ثبت خواهد کرد و این تجربه ای فوق العاده برای مدیران و پرسنل سالن می باشد که می توانند به صورت کاملا آنلاین نوبت های گرفته شده توسط مشتریان چه از طریق آنلاین، چه حضوری و چه تلفنی را در نرم افزار مدیریت جامع سالن زیبایی ببیند و حتی پرسنل می توانند به راحتی به زمان هایی که مشتری ها برای آن ها ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند تا برنامه ریزی فوق العاده ای در سالن زیبایی شما به اجرا در آید.

امکانات کلی نرم افزار :


    تعریف نامحدود پرسنل
    تعریف نامحدود خدمات و گروه های کاری
    صدور فیش و گزارشات  صندوق
    حسابداری و محاسبه درصد پرسنل
    ثبت هزینه ها و مساعده پرسنل
    گزارشات مالی و آماری
    ثبت اشتراک و مدیریت مشتریان CRM
    پیامک هوشمند و امکان تعریف صدها سناریو جهت ارسال پیامک
    مدیریت امنیت و دسترسی کاربران
    مدیریت امنیت اطلاعات مشتریان
    محاسبه بیمه ،مالیات و سایر کسورات پرسنل باشگاه مشتریان
    پیامک یادآوری خدمات
    تعریف و مدیریت آفرها
    امکان کارکرد چند شعبه بصورت کلود
    ایجاد نظرسنجی پیشرفته
    CRM حرفه ای
    نمايش نظر مشتری ها در برنامه و امکان ثبت تماس با مشتری
    گزارشگیری میزان رضایت یا عدم رضایت مشتریان
    ثبت قرارداد عروس