مشاوره و طراحی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهره گیری از مشاوران متخصص در هر زمینه ای برای بهتر شدن کسب و کار مفید می باشد پس بهتر است برای شروع کار خود از متخصصین مشاور نظر بگیرد، کمک گرفتن از مشاورین طراحی گرافیک به دلیل اینکه مسئله گرافیک، بسیار مهم است و نکته کلیدی به حساب می‌آید و در روحیه مشتری و جلب اعتماد آن موثر است کاری الزامی می باشد.

    اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک
    طراحی گرافیک چیست ؟
    اصول مشاوره طراحی گرافیک
    چرا شما نیاز به مشاوره برای طراحی خود دارید ؟
    درباره مشاوره تخصصی گرافیک ما

مشاوره طراحی گرافیک چیست ؟

گرافیک در تمامی فعالیت‌ها حضور دارد و یکی از مهمترین بخش‌های ارتباط تصویری به حساب می‌آید و نقش کلیدی در تبلیغات و بازاریابی سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.

اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک

یک کمپین تبلیغاتی موفق را می توانید با استفاده از مشاوره اصولی و صحیح راه بیندازید برای این کار به یک طراح و یک مشاور خوب نیاز دارد و همچنین ممکن است طراح خوب داشته باشید و تنها به یک مشاوره دقیق برای کار خود نیاز داشته باشد در این صورت می توانید روی کمک تیم حرفه‌ای ما حساب باز کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

چگونگی استفاده از مشاورین متخصص شرکت ما ؟

خدمات مشاوره‌ای ما به دو صورت انجام می شود 1- تلفنی 2- حضوری که بنا به نیازتان می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید.
1- خدمات مشاوره تلفنی :به صورت رایگان بوده و با درخواست مشاوره ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
2- خدمات مشاوره حضوری : همان مراحل درخواست مشاوره را انجام داده و در صورت امکان زمان جلسه را معین میکنیم .

استفاده بهینه از خدمات مشاوره طراحی گرافیک :

  بهتر از قبل از زمان مشاوره تمامی اطلاعات مربوط به موضوع مشاوره را در اختیار مشاور قرار دهید تا مشاور متناسب با نیاز شما خدمات بهتری به شما ارائه بدهد شاید با خواندن مقاله های ما بسیاری از سوالاتی که در مورد آن نیاز به مشاور دارید، برطرف شود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای.


طراحی گرافیک چیست ؟

کلمه گرافیک خود به معنی عنصر تصویری می باشد. از طراحی گرافیک برای رساندن پیام مورد نظر به روش هنرمندانه به مخاطبین استفاده می‌شود برای ایجاد طرحی به یاد ماندنی، طرح باید دارای هنرهای تجسمی، تایپوگرافی مناسب، تکنیک پوست سازی و ویرایش عکس باشد. طراحی گرافیک ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطب می باشد و یک نوع هنر به حساب می آید که هدفی مشخص دارد طراحان گرافیک به روش‌های جذب کننده و سرگرم کننده با استفاده از عناصر تصویری برای رساندن هدف به مخاطب تلاش می‌کنند پس باید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید.

انواع خدمات طراحی گرافیک :

    طراحی لوگو حرفه ای
    تصویرسازی و طراحی کاراکتر حرفه ای
    طراحی بسته بندی
    طراحی ست اداری
    طراحی تبلیغاتی
    طراحی کاتالوگ حرفه ای
    طراحی پوسته
    طراحی بیلبورد
    طراحی وب سایت