ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کارت اعتباری مجازی یا کارت مجازی آنلاین عبارتست از نوعی کارت اعتباری که به صورت اتوماتیک و آنلاین تولید می‌شود.

کارت‌های مجازی به نام شخص متقاضی صادر می‌شود و شامل شماره 16 رقمی (Card Number)، یک کد (CVV) و یک تاریخ انقضاء (Expiry Date) می باشد. شما با ورود این اطلاعات در هر سایت می‌توانید اکثر خریدهای اینترنتی از وب ‌سایت‌های خارجی را به صورت مستقل انجام دهید و یا از خدمات آن بهره مند شوید.

کارت‌های مجازی با سه نوع متفاوت ویزا کارت هدیه، ویزا کارت مجازی و مستر کارت مجازی قابل سفارش می‌باشند.

قابلیت‌های منحصر به فرد ویزا کارت مجازی

امکان صدور با مبلغ دلخواه از 10 تا 500 دلار
امکان مشاهده موجودی و لیست تراکنش‌
قابلیت استفاده در درگاه‌های مستر و ویزا
امکان استفاده در بیش از ۹0 درصد سایت‌های آمریکایی
قابلیت اتصال به حساب پی‌پال
تاریخ انقضا بیش از 5 سال
امکان صدور نامحدود
امکان ریفاند مبلغ بدون کسر کارمزد
قابلیت انجام پرداخت‌های غیر دلاری



ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ویزاکارت فیزیکی (Visa Card) نوعی کارت اعتباری بین المللی است. فرقی نمی‌کند که قصد سفر به کشور خارجی دارید یا به دنبال راهی برای پرداخت هزینه‌های ارزی خود می‌گردید. حتی اگر درآمد ارزی دارید و در جستجوی راهی مطمئن برای نقد کردن آن می‌گردید، خرید Visa Card راهی ایده‌آل پیش روی شماست. خرید این کارت اعتباری به‌خصوص برای کسانی که دائما با پرداخت ارزی سروکار دارند، اهمیت بسیار زیادی در صرفه‌جویی هزینه‌ها دارد. ما خدمات صدور انواع ویزاکارت فیزیکی را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می کنیم .

ویزاکارت کلاسیک اتحادیه اروپا
کردیت کارت پلاتینیوم زراعت بانک
کردیت کارت گلد زراعت بانک


مزایای خرید ویزاکارت فیزیکی

خرید ویزا کارت فیزکی در مقایسه با کارت‌های مجازی مدت زمان بیشتری به‌طول می‌انجامد. دلیل این موضوع هم نیاز به افتتاح حساب بانکی بین‌المللی در یکی از کشورهای خارجی است. فرآیند اداری این کار تا حدی زمان‌بر است. در عین حال تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا صدور کارت‌های متقاضیان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. از جمله مزایای خدمات ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان صدور انواع ویزاکارت فیزیکی
پوشش بسیاری از پرداخت‌های ارزی آنلاین در خارج از کشور
پرداخت هزینه‌های ارزی در کوتاه‌ترین زمان
امکان نقد کردن درآمدهای ارزی با هماهنگی
ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته
راهنمایی و مشاوره رایگان برای خرید ویزا کارت
امکان بازگشت وجه در صورت پرداخت ناموفق
کاهش هزینه‌های جانبی در پرداخت‌های ارزی


مراحل خرید انواع ویزاکارت

فرآیند اولیه درخواست خرید ویزاکارت فیزیکی به‌ راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌گیرد. شما باید گام‌های زیر را پشت سر بگذارید تا سفارشتان نهایی شود :

    با ثبت نام در سایت شرکت ، حساب کاربری اختصاصی ایجاد می کنید.
    درخواست خرید ویزاکارت فیزیکی خود را از بین گزینه‌های موجود در سایت ثبت می کنید.
    راهنمایی لازم در خصوص هزینه و نحوه صدور ویزاکارت را در اختیارتان می‌گذاریم.
    هزینه خرید کارت اعتباری خود را به‌ صورت ریالی پرداخت می کنید.
    هماهنگی‌های بعدی برای صدور کارت فیزیکی از سوی شرکت در سریع‌ترین زمان با شما انجام می‌گیرد.


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ارتباط امن با گواهینامه SSL

یکی از مهم‎ترین اجزاء کسب و کار آنلاین، ایجاد محیطی امن می‎باشد، به طوریکه مشتریان بتوانند با اطمینان اقدام به خرید نمایند و اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار وب سرور شما قرار دهند. برای این منظور، لازم است که مرورگر و وب سرور برای برقراری ارتباطی امن از گواهی SSL استفاده نمایند. گواهی SSL تأییدیه ای است برای تبادل اطلاعات میان وبسایت یا فروشگاه آنلاین شما که مرورگر کاربران به وسیله‎ پروتکل استاندارد SSL، امن و رمزگذاری میشود.

مزایای صدور گواهینامه SSL

با صدور گواهینامه‌ SSL برای یک وسایت یا فروشگاه، از اطلاعات حساس و حائز اهمیت کاربران در فضای وب، مانند تراکنش‌های مالی، نام‌های کاربری، رمز عبور و غیره محافظت می‌شود. این گواهینامه‌ها همچنین می‌توانند:

    حفظ امنیت تبادل داده‌ها بین کاربر و مرورگر
    افزایش اعتماد مشتری به فروشگاه آنلاین
    بهبود رتبه‌بندی در Google
    ...

صادرکنندگان SSL:

    Let's Encrypt

    این مرجع، گواهینامه معتبر  X.509 را برای رمزگذاری TLS تحت نظر سازمان تحقیقات امنیت اینترنت جهانی برای همه وبسایت ها و دامین ها بدون محدودیت سیاسی صادر میکند که ویژگی اصلی این نوع SSL ها اعتبار 90 روزه آنها برای بالا بردن سطح امنیت کاربران اینترنت هست که قابلیت تمدید آنها نیز میسر نیست و باید پروسه دریافت گواهی جدید از اول شروع شود.


    Buypass

    شرکت صادرکننده SSL با سابقه طولانی در حوضه پرداخت و امنیت که مشتریان آنها شرکتهای خصوصی و دولتی در سطح بین الملل هستند و توسط سازمان امنیت ملی کشور نروژ توصیه شده است. مبتنی بودن بر ACME مهمترین ویژگی این گواهینامه است که نشان دهنده استاندارد و سازگاری بالای آن است.


    Certum

     یکی از بهترین مراجع صدور گواهینامه است که دارای مهر تضمین WebTrust است. به عنوان یک مرجع صدور گواهی، محافظت از کسب و کارهای آنلاین در برابر حملات سایبری و سایر تهدیدات خارجی را از طریق طیف گسترده‌ای از خدمات انجام می دهد.


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بهره گیری از مشاوران متخصص در هر زمینه ای برای بهتر شدن کسب و کار مفید می باشد پس بهتر است برای شروع کار خود از متخصصین مشاور نظر بگیرد، کمک گرفتن از مشاورین طراحی گرافیک به دلیل اینکه مسئله گرافیک، بسیار مهم است و نکته کلیدی به حساب می‌آید و در روحیه مشتری و جلب اعتماد آن موثر است کاری الزامی می باشد.

    اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک
    طراحی گرافیک چیست ؟
    اصول مشاوره طراحی گرافیک
    چرا شما نیاز به مشاوره برای طراحی خود دارید ؟
    درباره مشاوره تخصصی گرافیک ما

مشاوره طراحی گرافیک چیست ؟

گرافیک در تمامی فعالیت‌ها حضور دارد و یکی از مهمترین بخش‌های ارتباط تصویری به حساب می‌آید و نقش کلیدی در تبلیغات و بازاریابی سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.

اهمیت مشاوره خدمات و طراحی گرافیک

یک کمپین تبلیغاتی موفق را می توانید با استفاده از مشاوره اصولی و صحیح راه بیندازید برای این کار به یک طراح و یک مشاور خوب نیاز دارد و همچنین ممکن است طراح خوب داشته باشید و تنها به یک مشاوره دقیق برای کار خود نیاز داشته باشد در این صورت می توانید روی کمک تیم حرفه‌ای ما حساب باز کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

چگونگی استفاده از مشاورین متخصص شرکت ما ؟

خدمات مشاوره‌ای ما به دو صورت انجام می شود 1- تلفنی 2- حضوری که بنا به نیازتان می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید.
1- خدمات مشاوره تلفنی :به صورت رایگان بوده و با درخواست مشاوره ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.
2- خدمات مشاوره حضوری : همان مراحل درخواست مشاوره را انجام داده و در صورت امکان زمان جلسه را معین میکنیم .

استفاده بهینه از خدمات مشاوره طراحی گرافیک :

  بهتر از قبل از زمان مشاوره تمامی اطلاعات مربوط به موضوع مشاوره را در اختیار مشاور قرار دهید تا مشاور متناسب با نیاز شما خدمات بهتری به شما ارائه بدهد شاید با خواندن مقاله های ما بسیاری از سوالاتی که در مورد آن نیاز به مشاور دارید، برطرف شود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای.


طراحی گرافیک چیست ؟

کلمه گرافیک خود به معنی عنصر تصویری می باشد. از طراحی گرافیک برای رساندن پیام مورد نظر به روش هنرمندانه به مخاطبین استفاده می‌شود برای ایجاد طرحی به یاد ماندنی، طرح باید دارای هنرهای تجسمی، تایپوگرافی مناسب، تکنیک پوست سازی و ویرایش عکس باشد. طراحی گرافیک ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطب می باشد و یک نوع هنر به حساب می آید که هدفی مشخص دارد طراحان گرافیک به روش‌های جذب کننده و سرگرم کننده با استفاده از عناصر تصویری برای رساندن هدف به مخاطب تلاش می‌کنند پس باید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید.

انواع خدمات طراحی گرافیک :

    طراحی لوگو حرفه ای
    تصویرسازی و طراحی کاراکتر حرفه ای
    طراحی بسته بندی
    طراحی ست اداری
    طراحی تبلیغاتی
    طراحی کاتالوگ حرفه ای
    طراحی پوسته
    طراحی بیلبورد
    طراحی وب سایت